Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nye hjul. Er det noen som har erfaring med Yokohama desibel-dekka???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Yokohama AVS Sport på gamle Corrado'en min. Var helt elendig å kjøre på vann med dekkene.

Har Good Year Eagle F1 GS-D3 på Audi'en. Sitter som klistret, også på våt vei. (men har vel litt med bilen å gjøre også)

R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Yokohama AVS Sport på gamle Corrado'en min. Var helt elendig å kjøre på vann med dekkene.

Har Good Year Eagle F1 GS-D3 på Audi'en. Sitter som klistret, også på våt vei. (men har vel litt med bilen å gjøre også)

R

Har hørt litt av hvert om yokohama tidligere.. Men når det gjelder det desibel-dekket så skulle det være veldig støysvakt.. Er derfor jeg vurderer dette. Er forøvrig ikke på corradoen det skal..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøpe nye hjul. Er det noen som har erfaring med Yokohama desibel-dekka???

Kjøp F1 gsd3!

Det er ett veldig bra dekk, sitter som støpt, lavt støynivå, god slitestyrke, grei pris. :D jeg kjøper de samme neste gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at Desibel dekket slites nokså fort. Er vel mykere gummiblanding i de såkalt støysvake dekkene, men kommer vel helt an på kjørestil :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nokon som har erfaringa med yokohama v102 e dekket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nokon som har erfaringa med yokohama v102 e dekket?

YOKOHAMA AVS Sport (V102) Har de på bilen min. Har ikke kjørt så lenge på de men virker ganske bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så v102e dekket er avs sport altså... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så v102e dekket er avs sport altså... : rolleyes

Ja det står så i beskrivelsen på dekka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.