#1 Skrevet Mars 31, 2005 Skal kjøpe nye hjul. Er det noen som har erfaring med Yokohama desibel-dekka??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2005 Hadde Yokohama AVS Sport på gamle Corrado'en min. Var helt elendig å kjøre på vann med dekkene. Har Good Year Eagle F1 GS-D3 på Audi'en. Sitter som klistret, også på våt vei. (men har vel litt med bilen å gjøre også) R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2005 Hadde Yokohama AVS Sport på gamle Corrado'en min. Var helt elendig å kjøre på vann med dekkene.Har Good Year Eagle F1 GS-D3 på Audi'en. Sitter som klistret, også på våt vei. (men har vel litt med bilen å gjøre også) R Har hørt litt av hvert om yokohama tidligere.. Men når det gjelder det desibel-dekket så skulle det være veldig støysvakt.. Er derfor jeg vurderer dette. Er forøvrig ikke på corradoen det skal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2005 Skal kjøpe nye hjul. Er det noen som har erfaring med Yokohama desibel-dekka??? Kjøp F1 gsd3! Det er ett veldig bra dekk, sitter som støpt, lavt støynivå, god slitestyrke, grei pris. jeg kjøper de samme neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2005 Har hørt at Desibel dekket slites nokså fort. Er vel mykere gummiblanding i de såkalt støysvake dekkene, men kommer vel helt an på kjørestil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2005 nokon som har erfaringa med yokohama v102 e dekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 1, 2005 nokon som har erfaringa med yokohama v102 e dekket? YOKOHAMA AVS Sport (V102) Har de på bilen min. Har ikke kjørt så lenge på de men virker ganske bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2005 så v102e dekket er avs sport altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 2, 2005 så v102e dekket er avs sport altså... Ja det står så i beskrivelsen på dekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...