Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kjenner til hvilke turboer som kan egne seg for en 1.8T. Bilen har gått 230 000 km og turboen er nå på siste snurr. Evt. om noen har noe liggende er dette også av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute etter et mer konkret svar enn det da! Hadde jeg villet ha original turbo hadde jeg jo satt i en. Finnes forøvrig billigere steder å handle enn bildeler.no.

Kom med noe som er behjelpelig erfaringsmessig eller drit i å svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute etter et mer konkret svar enn det da! Hadde jeg villet ha original turbo hadde jeg jo satt i en. Finnes forøvrig billigere steder å handle enn bildeler.no.

Kom med noe som er behjelpelig erfaringsmessig eller drit i å svar.

 

du kan være litt behjelpelig selv med å spesifisere hva du er ute etter, eller drit i å spør

"hvilke turboer som kan egne seg for en 1.8T. ?"

en million

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man søker litt her på forumet, så finner du dusinvis med 1.8T spørsmål...det ligger tråder her hver dag om 1.8T.

Så det burde ikke være noe problem og finne en turbo som passer, spørs bare åssen budsjettet ditt er......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute etter et mer konkret svar enn det da! Hadde jeg villet ha original turbo hadde jeg jo satt i en. Finnes forøvrig billigere steder å handle enn bildeler.no.

Kom med noe som er behjelpelig erfaringsmessig eller drit i å svar.

 

Lurer på om noen kjenner til hvilke turboer som kan egne seg for en 1.8T. Bilen har gått 230 000 km og turboen er nå på siste snurr. Evt. om noen har noe liggende er dette også av interesse.

 

Altså, så ukonkret spørsmålet ditt var, så tolket jeg det slik at det ikke var så farlig hvilken turbo det var, om det var orginal eller ikke. Dermed skrev jeg norskbildelesenter.no, å det er rimelig konkret i mine øyne da det ikke er flere enn 1 turbo å velge i til din A6..

 

Så slik Julian skrev.. du kan være litt behjelpelig selv med å spesifisere hva du er ute etter, eller drit i å spør.

 

K04 turbo, eller Garret GT28 er det billigste, k04 er mildest mot rådene dine om du ikke skal bytte de.

Burde også skrive budsjettet ditt, som ble nevt av Roger Hjelmseth. viss ikke er det vanskelig å hjelpe deg med noe som helst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.