#1 Skrevet September 17, 2011 Sliter med passaten til min bedre halvdel.. nå er det snart vinter igjen, og da begynner turboproblemene. Har vært helt fin hele sommeren, men vet at den vil begynne å kutte igjen når det blir kaldt. Bilen kan fungere helt fint, så plutslig dør turboen, og det er ca 0 tegn til aks i bilen. Stopp/start gjør at den som regel virker igjen.. regner med at noe er galt med turboen kanskje? Bilen har snart gått 300 000.. evighetsmaskin! (02`mod 1.9TDI aut.) Noen som har peiling? Må vi bytte turbo? Bilen funker helt fint ellers, kan ha en tendens til å harke å hoste litt på tomgang også. (Sporadisk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2011 Bilen går i nødmodus virker det som. Ofte er dette pga bilen overlader. Har du kjørt en diagnose på bilen for å se om det ligger inne noen feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2011 Hmm... Nei det kan jeg ta å gjøre.. Har bestilt meg kabel fra Ross Tech. Hva legger du i at bilen overlader? Snakker du om turbotrykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2011 Hmm... Nei det kan jeg ta å gjøre.. Har bestilt meg kabel fra Ross Tech. Hva legger du i at bilen overlader? Snakker du om turbotrykket? ja, logg med vacom og sjekk at den ikke lader over 2300- 2400 mBar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2011 Noen spesiell grunn til at dette kun skal skje om vinteren? Har ikke skjedd èn gang i sommer, men var plaget med dette hele vinteren i fjor og i år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...