#1 Skrevet September 17, 2011 (endret) Vil først og fremst takke Daniel Danielsen og Sigbjørn Alvseike for eit fantastisk kjekt banekjøringstreff! Jeg storkoste meg ivertfall, og er ganske takknemmlig for gavekort jeg vant Så kan folk som har tatt bilder, begynne å legge ut her! Håper på eit nytt slikt treff til neste år! Har eit lite bilde av hvordan dekket mitt ser ut nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2011 Bilder av strikkmotor-passelaten min mottas med takk! vel gjennomført banekjøringstreff Daniel og Sigbjørn! Eg koste meg masse pä banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2011 Takk for en flott dag. Videoene fra oss kommer ila et par dager:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2011 Får begynne med et bilde av trådstarter jeg da, som åpenbart spottet et kamera fra passasjerstolen Kommer mer bilder senere, og kanskje en videosnutt om jeg får klippet sammen alle småklippene jeg har. Flott treff, arrangørene må ha mange takk for det, motorsenteret også som har åpnet for slik bruk av banen samt stiller med åpen kiosk med varm mat på en kjølig høstdag. Kjekt å bli kjent med nye folk også, takker for en fin dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2011 Hahah, stilig bilde Håkon Var eit par runder jeg låg rett bak deg Ole Jørgen, da du hadde camera på bakluken, den filmen vil jeg gjerne se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2011 Kjempe bra var dette. Om det blir flere ganger kommer jeg til å prøve selv også Imponerende å se hvor lite som egentlig skal til. Tenker da på golf 2 en som vises over. Hang jo på det meste utpå der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2011 Takker for ett flott arrangemang. Håpe dokkor gjentar det! og hvis npgen har bilder av g60en min så bare hiv de ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2011 Hang jo på det meste utpå der. Eller rettere sagt, hang på ALT utpå der Eidhammer dro ifra på strekken men ble raskt innhentet i svingene. Tror ikke det var noen der idag som hadde hatt lavere rundetiden enn den Golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2011 Gode dekk er hvertfall alfa og omega. Kinadekka skal donerest vekk og skikkelige dekk skal på til neste gang;) Men var litt morro med billigdek på slutten når det regnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 17, 2011 Jeg vett vertfall det at jeg skal ha r-dekk til neste banekjøring. Nankang dekka mine bak var ræv, og når det begynnte å regne gikk gjekk rett rundt et par ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 17, 2011 Ingen med bilder av slagskipet mitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 17, 2011 (endret) Tror ikke det var noen der idag som hadde hatt lavere rundetiden enn den Golfen. Toer Golfen tok aldri meg igjen og jeg hadde 76km på banen så det var sikkert plenty med anledning Edit: korrigert km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 17, 2011 Ingen med bilder av slagskipet mitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 17, 2011 Toer Golfen tok aldri meg igjen og jeg hadde 147km på banen så det var sikkert plenty med anledning Var det du som hadde den sorte passaten ? Gikk bra unna med den også. Men ble en stygg lyd i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 17, 2011 Var det du som hadde den sorte passaten ? Gikk bra unna med den også. Men ble en stygg lyd i den? Den er mørkebrun, men den ja. Lyden forsvant, aner ikke hva det var. Oljenivå akkurat som før kjøring osv. Får ta en scan med vag-com'en å se. 105hk og rundt 1500kg er jo ikke akkurat raserbil så får stille med noe mer morsomt neste gang, hvis jeg har fått noe ferdig til det Kjøring på Årabrot var ihvertfall kanonkjekkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 17, 2011 Æsj, så morro ut detta Hadde det ikke vert for at jeg er inne til førstegangstjeneste hadde jeg tatt turen. En kamerat av meg var nede der med en rød a4 b8 sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 17, 2011 Æsj, så morro ut detta Hadde det ikke vert for at jeg er inne til førstegangstjeneste hadde jeg tatt turen.En kamerat av meg var nede der med en rød a4 b8 sedan. Han som har den blodsenka som skvettlappane tar nedi ved litt inspirert køyring? Meget pen bil hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 17, 2011 Hehe, stemmer det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 17, 2011 Den er mørkebrun, men den ja. Lyden forsvant, aner ikke hva det var. Oljenivå akkurat som før kjøring osv. Får ta en scan med vag-com'en å se. 105hk og rundt 1500kg er jo ikke akkurat raserbil så får stille med noe mer morsomt neste gang, hvis jeg har fått noe ferdig til det Kjøring på Årabrot var ihvertfall kanonkjekkt! Hvilket understell har du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 17, 2011 Hvilket understell har du ? H&R fjører på originaldempere av alle ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 17, 2011 Hahah, stilig bilde Håkon Var eit par runder jeg låg rett bak deg Ole Jørgen, da du hadde camera på bakluken, den filmen vil jeg gjerne se Den kommer:) Jeg klarte så vidt å kjøre ifra deg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 17, 2011 Takker for et moro arrangement! Artig å prøve seg med egen bil Neste gang må jeg finne fram noen andre hjul og satse litt mere Noen brukbare bilder fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 18, 2011 Her videoen Jose:) Den er ikke redigert så går noen sek før den begynner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 18, 2011 Et lite uredigert klipp fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...