#26 Skrevet September 18, 2011 En film snutt fra mobilen ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 18, 2011 Stygg bomgir av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 18, 2011 Ett par bilder fra meg, ble ikke så mye da jeg glemte helt å bruke kamera! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 18, 2011 Følger i hovedsak meg, men mange av dere andre er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 18, 2011 Er det ingen som har flere bilder av den lille golfen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 18, 2011 Er det ingen som har flere bilder av den lille golfen min? Eller Passelaten min? Helst på banen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 18, 2011 Fant ett bilde av "Passelaten" din Petter på banen, ett crappy ett men fant også et par andre bilder som er OK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 18, 2011 Tar me glede imot bilder av den andre grå passaten og Greit me dokumentasjon fra første gang på bane Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 18, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 21, 2011 Endelig skikkelige bilder av Golfen min, så er det når jeg måtte redde den? Ble nesten litt trist jeg nå, ingen som har fått bedre bilder av den? Den var ikke lenge utpå, men... Har et lite håp allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 21, 2011 (endret) Har et par bilder, men det gikk så fort unna at det var vanskelig å få den i fokus (eller noe) Kjekt å ha en 8mm fisheye-linse, dette bildet er tatt ved å stikke hånden inn førervinduet og knipse Førermøte: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 21, 2011 har du flere bilder av golfen min Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 21, 2011 Hadde et par stykker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 22, 2011 Noen som har bilder av Audien min på bane? S6 C4 avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 22, 2011 Er det denne? Hadde ingen ordentlige skarpe bilder av den, lekte litt for mye med manuell setting på kameraet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 23, 2011 Noen som har mer bilder av rs2 min (lys blå) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 23, 2011 Noen som har mer bilder av rs2 min (lys blå) ? tror alle som var på treffet kjenner til den Fridtjov:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 23, 2011 Du har vel ikke noen flere av min da Haakon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 23, 2011 Har både av RS2 og din, legger de ut i løpet av kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 23, 2011 Har ikke tilfeldigvis av min grå passat også? Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 26, 2011 Hadde ett noenlunde skarpt bilde av RS2'en: Og en liten serie av S6'en igjennom svingen før depoet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...