Anbefalte innlegg

Jeg har en New Beetle 00`, bestilte "TSW Rib 8x19 " til bilen min, nå har jeg fått de i et35.. I vognkortet mitt står det "min.innpress 38" og jeg lurer da på om jeg vil få bilen godkjent med disse felgene på, eller om de vil stikke litt utenfor skjermen?! Hadde vært fint om noen visste da sommerfelgsesongen ikke er mer en 1mnd eller 2 unna her i nord :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en New Beetle 00`, bestilte "TSW Rib 8x19 " til bilen min, nå har jeg fått de i et35.. I vognkortet mitt står det "min.innpress 38" og jeg lurer da på om jeg vil få bilen godkjent med disse felgene på, eller om de vil stikke litt utenfor skjermen?! Hadde vært fint om noen visste da sommerfelgsesongen ikke er mer en 1mnd eller 2 unna her i nord :P

Du kan endre ET med 15mm totalt uten at det trengs TUV-papirer, dvs 7,5mm pr felg. Du endrer bare 3mm pr felg, så det går fint. Men det er likevel fordel om du har TUV på felgene hvis du vil ha hjula inn i vognkortet, fordi de kan kreve at importøren av VW skriver en godkjennelse på felgene til din bil hvis de ikke har TUV.

Jeg personlig ville droppa å skrive hjula inn i vognkortet, dette kommer ikke til å stikke langt ut på bilen (i hvertfall ikke utenfor skjermen!) og ikke til å subbe heller, slik at UP neppe vil stoppe deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nettopp løftet en stor, stor stein av skuldra mine Runar! : cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nettopp løftet en stor, stor stein av skuldra mine Runar! : cool :

Det er derfor jeg skriver her, hihi :)

Pluss å kverulere litt også da : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.