#1 Skrevet September 17, 2011 Noen som har lyst å være litt hjelpsom? Lurer på defekt map sensor i hjernen min... 99429512 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2011 bare og kjøpe s4 min så har du bil som er kjørbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 Joda, men koster mindre å få min til å slutte å fjuske enn å kjøpe din! Legg den ut her! Vedder på at den går fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2011 Denne om noen lurer! Sjelden kombinasjon med strøkent svart skinn, svart bil, uten rails og flett ny toppakning i stål, arp bolter og ny reg reim. Original og utrimmet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2011 ja kan hende de.. du får no komme og låne hjernen vist du trenger då.. bilen står no bare her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2011 Må skjære i teppet på den for å få ut hjernen, vil ikke gjøre det på den. Dumt å ødelegge det at bilen faktisk e "intakt".. Men ellers takk Jim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2011 okai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...