#1 Skrevet September 18, 2011 (endret) Var ute å kjørte i går, og merket plutselig at clutchen oppførte seg snedig. Etter et gearskifte ville ikke pedalen komme lengre ut enn noen få centimeter. Fikk fortsat clutchet ut og skiftet gear når jeg trykket pedalen helt inn. Etter å ha skiftet gear et par ganger slik for prøve, så var det slutt på å få clutchet ut, og jeg fikk ikke bilen i noe gear. Stoppet i veiskulderen, dro pedalen ut med foten og pumpet den inn og ut et par ganger, og nå fungerer clutchen fint igjen.. Noen som vet hva problemet kan være? Gåen cluch? Luft i systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2011 Dette høres ut som defekt clutch master! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2011 Etter å ha kjørt noen uker til med dette problemet, har jeg kommet frem til at noe må gjøres. Noen dager kan clutchpedalen være helt normal. Andre ganger kan den klikke helt under kjøring. Plutselig under et gearskift så kan pedalen bli værende "inne", og kommer bare noen få cm ut. Når dette skjer så virker bilen som normalt, og jeg tror ikke at den ligger å slurer noe da. Drar den ut med foten og pumper den et par ganger, så kan den godt virke 1 dag eller 2 igjen.. Fler som synes dette høres ut som defekt clutch master? - Mye jobb å bytte denne? - Ca pris? Takker for alle innspill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...