Anbefalte innlegg

1316354850000_BA58773__2048_x_11_3975285

 

Det står ikke hvem men en av de tre som er involvert er nå død, ut fra dette bildet er jeg stygt redd for at det er føreren av Audien. RI.P

 

Ser det er forskjellige felger foran og bak, på begge sider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er skikkelig synd, men der ser man hva som skjer hvis man kjører som en dust. :( Håper folk får sperret opp øynene og kjører litt mer forsiktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var først på ulykkesstedet her. En virkelig stygg smell som jeg selv bare så vidt unngikk. Ser at noen mener at råkjøring ligger bak, noe jeg IKKE kan bekrefte. Jeg vet ikke hva som har skjedd i forkant av ulykken da jeg kom i motsatt retning (fra Åsane), men selve smellen skyldes at bilfører kom over i motgående kjørefelt. Dette var ikke i forbindelse med noen forbikjøring. Farten er vanskelig å anslå, men jeg tror ikke den var veldig høy.

 

Dette er altså enkelt og greit en svært tragisk hendelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fartsgrense 70 på stedet - kan smelle hardt det. Lite bremselys før smellen i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 biler som holder 70-80 og treffer hverandre rett på blir ganske mye søl utav... Så tror enkelte skal være forsiktig med å skrike dust og annet drit her uten at de i det hele tatt vet noe som helst om hendelsforløpet her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RIP Kim, altfor tidlig i en alder av 21. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tragisk : gråter :

 

Lurer på om "smartingene" i veidirektoratet mener at det hadde vært farligere med et bur i den bilen der..............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden gamlinge kun fikk lettere skader så lure eg på ka bil dei kjørte?

Såg du noko til det Tor Erik?

 

Gamle biler ska jo tåle litt med mindre dei trefferein en stor og tung bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å.ha lest en Suzuki...

 

for meg ser det ut som ein svart opel frontera på eit av bilde på bt.no

 

men uansett så er dette ein tragisk ulykke. har sjølv sett nesten ulykker på denne strekkningen.

som sagt så er det trist at det skal skje enda ei dødsulykke før man trafikksikrer ein vei skikkelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for meg ser det ut som ein svart opel frontera på eit av bilde på bt.no

 

men uansett så er dette ein tragisk ulykke. har sjølv sett nesten ulykker på denne strekkningen.

som sagt så er det trist at det skal ein ulykke før man trafikksikrer ein vei skikkelig.

 

Har nok skjedd meir enn ei ulykke, rundt 80 ganga står det, kor mange dødsfall står det ikkje noko om men surt at folk må bøte med livet for at veien ska bli bedre:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok skjedd meir enn ei ulykke, rundt 80 ganga står det, kor mange dødsfall står det ikkje noko om men surt at folk må bøte med livet for at veien ska bli bedre:(

 

endret det litt. har vel skjedd dødulyker på den strekningen der før for nokre år sida viss eg ikkje tar feil. var vel da med ein motorsykkel vel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som de står i artikkelen:

Hvert år har noen mistet livet på strekningen mellom Vågsbotn og Nordhordlandsbroen de siste fire årene, søndag gikk nok et liv tapt her.

 

19 ulykker aleine bare i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden gamlinge kun fikk lettere skader så lure eg på ka bil dei kjørte?

Såg du noko til det Tor Erik?

 

Gamle biler ska jo tåle litt med mindre dei trefferein en stor og tung bil?

 

Jada, jeg lå rett bak dem, så hadde godt utsyn. Var en Suzuki Grand Vitara, sen 2000-talls så vidt jeg vet. Kraftigere bil med bedre sikkerhet, uten tvil. Er glad jeg hadde nok avstand og oppmerksomhet til å se hva som skjedde, og klarte å bremse og svinge unna...

 

Strekningen er for øvrig en katastrofe, mildt sagt overmoden for forbedringer. Ulykkesstedet er relativt smalt, og det er dype spor i veien. Trafikken er ekstrem ifht. standard, og statistikken over ulykker taler for seg selv... Dessverre virker det som om at det må gå liv før noe skjer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.