#1 Skrevet September 18, 2011 Ifm at jeg har montert ekstralys på passaten lurer jeg på om det finnes en trådløs bryter jeg kan bruke til disse? Så slipper jeg å strekke kabel fra motor-rommet og inn i kupe'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2011 http://www.amazon.com/Universal-Volt-Remote-Control-Kit/dp/B000ZRXJY2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 Hella har også en trådløs bryter, men siden Hella sine nettsider aldri har vært særlig gode å finne produkter på så nøyer jeg meg med å fortelle om det her. Spør hos din Hella forhandler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2011 jupp, veldig mye brukt i off-road miljøene rundt om kring. går også evt ann å sjekke opp off-road.no for å se om det kan være noe tips å hente der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2011 Jeg skal ned på Hellanor i morgen og sjekke dette ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2011 Fint om du kan gi beskjed etterpå, så kan kanskje jeg også stikke nedom der. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2011 Fint om du kan gi beskjed etterpå, så kan kanskje jeg også stikke nedom der. :-) Skal vurdere om jeg gidder og gi beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2011 En på jobb har slik trådløs hellabryter,funker som gull den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2011 dele nr på hella er 6ZN 160 705-001 er fjernstyring. her er katalogen http://www.hella.com/MicroSite/offroad/NO/pdfs/Off-Road_2009_NO.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2011 1985 +mva ifølge prislista dems 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2011 1985 +mva ifølge prislista dems reis, jeg skal heller strekke en kabel til 50kr da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...