#1 Skrevet September 18, 2011 Selger ett klimadisplay fra an 99 audi a6. Passet og fungerte i min s6 96 mod. Så passer nok i flere biler:) 900:- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2011 bilder av baksiden. tenker da på tilkoblingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 (endret) Skal få tatt i morgen:) Lagt til etter 1 Day 20 Hours: Bilde av baksiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2012 Fungerte dette med tanke på dimming av lys og? Jeg spør fordi jeg har fått tak i ett fra en A4 B5 og alt virker, men det lyser knallserkt rødt og er ikke mulig å dimme ned. Høres og ut som at alle "systemer" til vifteanlegget har fått ny piff, tok det ut igjen til jeg er sikker på at jeg kan bruke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...