Anbefalte innlegg

Lurte på om noe veit hvor jeg kan få kjøpt hovedlamper til audi sports quattro ??????

Mulig det passer fra noe annet ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

80-talls passat og caravelle skal ha samme lykter som sport q :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har sjekket hos wv Møller men de sier at dette er utgått

har mest lyst på nye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være mulig å få tak i nye lamper til de nevnte Passat og Transporter/Caravelle hos f.eks. Veng, eller som universaldel fra Halla, om man vil ha noe mer høyverdig. Formatet på lampene er jo rimelig kurant i motsetning til dagens biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare Passat som har denne hovedlykta, ikke Caravelle. Den er anderledes på bussen, men Sportquattro bruker altså samme hovedlykta som Passat 32b, dog uten Passatens tåkelyskaster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit om ett firma i sverige som selger lampe til sport og urquattro, kosta ikke skjorta heller.. Skal se om jeg finner igjen linken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ekstra 1000-lapp å få her området sist uke (som jeg også benytta meg av) og da så jeg to Passat 32b hos Eriks bildemontering. Går nok rimelig kjapt i pressa neste gang den er der. Begge bilene hadde hele hovedlys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.