#1 Skrevet September 18, 2011 Som topic sier, noen som er med på photoshoot sånn som vi tok i fjor.. Som vi kan sende inn til kalender.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2011 Med jeg værtfall.... Grønn vento 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2011 Med jeg også, har jo skaffa meg nytt kamera (Nikon D3100 elns) så kan jo knipse med det også.. Om ingen er proffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2011 står over med vraket mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2011 Samme her ;P hva faen skal vi ta bilde av liksom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2011 Anders og andré, trenger ikke å være negative;) Når man ser hva som av og til har kommet ut i den kalenderen så tror jeg vi kan klare noe uansett;) er jo ikke så feil det profil bilde ditt Edland! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2011 Hehe.. det er vell eneste bra bilde jeg har ;P .. får sende det inn ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2011 Er vel med om 80'n er brukans tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2011 hvis vi tar det i gården hjemme hos meg så er jeg med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2011 Har ikke leveringsfristen vært? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2011 20/9-11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 24, 2011 Om det blir like bra isvinter i Langangen kommende vinter også foreslår jeg en felles tur dit for knipsing til neste års kalender. Regner ikke med at de har mest bilder med vinterstemning å velge i, så da er det jo fint å kunne bidra litt:). Hyggelig og sosialt er det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 30, 2011 Samma det, knipsa noen bilder i går jeg da noen av de: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...