Anbefalte innlegg

Er det stor forskjell på T3 og KKK flensen? Vil man kunne bruke KKK turboer på T3 manifold for eks uten at det skaper store problemer?

AAN motor det skal stå på evt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer ikke rett overens nei... Men fås adaptere, disse bygger noe utover. Hvilken turbo er det? Går jo gjerne an å bare bytte eksoshus med rett flens, evt bare bytte til rett manifold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har sett litt på div RS2 replica manifolder deriblandt den samme manifolden jeg brukte på "Rambo" S4'n jeg hadde - 034motorsport sin High Flow manifold. Ønsker org utseende så derfor ser jeg på slike manifolder. Men spørsmålet er da om jeg skal gå for KKK eller om jeg kan kjøpe T3 utgaven for å evt lettere få tak i annen turbo senere. Men om jeg må begynne med adaptere og slikt vil det vel neppe passe med org downpipe,wg rør,vann og oljerør sikkert å da blir det tungvindt:\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.