#1 Skrevet September 18, 2011 Heisann, I dag prøvde jeg å en kompis å montere xenon i langlys og nerlys på hannes A4 B6... Når vi testet det, så fungerte nerlysene fint, men begge langlysene slås av etter 3-5 sek, og de kan slås på igjenn, men lyser fortsatt i 3-5 sek. Har ikke prøvd å feilsøke med Vagcom enda.. Har prøvd masse googling og søking på forumet, men har ikke funnet noe. Noen som har tips til hva vi skal forsøke? Kan dette komme av at han har dårlig batteri i bilen sin? -Mvh Fredrik og Gøran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2011 Er det canbus ballast på settene han monterte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2011 Det tror jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2011 Du må mest sannsynlig ha digitale ballaster "slim ballaster" for å få dette til å fungere! Grunnen til at de lyser i 3 - 5 sek er fordi startstrømmen er så mye høyere på en vanlig ballast at canbusen tror det er noe feil og da kutter den strømmen! På min b6 måtte jeg ha digital ballast og error canceller du får bare prøve deg fram så blir det nok til slutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...