#1 Skrevet September 18, 2011 Hei. Har en Audi RS2 som plutselig varsler at lyspære er defekt, men alle fungerer. Har noen vært borti noe sånt? Var montert xenon kit på bilen og da varslet den av og til pga at motstand muligens ikke er korrekt. Bestemte meg derfor å sette inn vanlige pærer, og nå varsler den så fort jeg setter på lys. Grøftelys er fjernet, men den varsler vel ikke der før man evt skrur di på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2011 Varsler tydligvis før di er skrudd på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 Tror ikke det er varsling på grøftelys ser du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2011 har du korrekt watt-styrke i alle lysene da? Er vel sånn på disse gamle bilene at kun lys som er i bruk merkes av auto-cheken om de er deffekt eller ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2011 Er det ikke H1 55 Watt som er normalt? Det er hvertfall det jeg har i.. Så jævli irriterende med den pæra med kryss over midt i glaninga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2011 Kan jo være noe som har tatt kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2011 Lurer nesten på om det er noe som har tatt kvelden ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2011 Kan og vere at det er dårlig kontakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2011 ja kanskje gå over følerene.. eventuelt sjekke irr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2011 pæra er vel føleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 26, 2011 ok ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...