#1 Skrevet September 24, 2011 (endret) Har du lyst på en finfin oppgradering av din Audi a4 b6 ? Jeg skal selge følgende: - S-line nedre del front med gitter og nedre grill - S-line nedre del bak (utsparring høyre og venstre side) til avant! - S4-dørlister - 2stk -> 4`endestusser fra bsbildeler - kostet 500,- pr stk) Selger alt dette for 10500,- Alle Audideler er kjøpt fra Møller. De har ligget i 3 uker i en tvstue i orginal innpakning. Dette er helt nytt og har aldri vært prøvemontert. Endestussene har vært montert i under 1 mnd og så godt som nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2011 buump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2011 Hva ska du ha for dørlister? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2011 Håper å få solgt dette komplett Hvis ikke selger jeg del for del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2011 Ombestemt deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2011 Ikke enda.. men du kan få kjøpe alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg har resten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2011 Hei! Er dette solgt? send meg en PM, så kan vi ta det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2011 Kjøper listene enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 1, 2011 Tror jeg drøyer salget enda litt til. Har fått tilbud på enkeltdeler, men har mest lyst å selge samlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 13, 2011 (endret) Selges samlet for 10000,- Kan være behjelpelig med frakt rundt bodø- harstad Send pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 19, 2011 julebump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 26, 2011 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 28, 2011 er dette grunnede deler ? eller er de i sort plast ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 28, 2011 Er de org er de grunnede.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 1, 2012 Her kan du se bilder: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217955&page=3 Det er orginale deler fra kjøpt hos Audi-forhandler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 18, 2012 opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 3, 2012 (endret) oppigjen Lagt til etter 5 dager 20 timer: Ser ut som det blir søring av meg, så hvis noen har lyst på samlet pakke til 9500,- kan vi møtes langs hovedveien mellom harstad og oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 20, 2012 delene ble montert på min egen bil! tråden kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...