2.0 TDI fusker/hoster etter montering av åpent luftfilter

Anbefalte innlegg

Nytt orginalt filter koster noen hundre lapper.

 

Jeg mente ikke å være kritisk, men når topic er: "2.0 TDI fusker/hoster etter montering av åpent luftfilter" Så var rådet fra meg til deg å ta av det åpne filteret og sette tilbake det orginale. Jeg kunne sakt at du skulle lagt det på hylla eller solgt det, i stede for i bosset, men men......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GTD'n min gikk vanlig med filter, men ingen lyd att all.. så er nok en del forskjeller ute å går;) Vet vel att BKD motor (16v) ofte har fått mere lyd en nyere 2,0TDI (8v), ( vet ikke hvorfor)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt orginalt filter koster noen hundre lapper.

 

Jeg mente ikke å være kritisk, men når topic er: "2.0 TDI fusker/hoster etter montering av åpent luftfilter" Så var rådet fra meg til deg å ta av det åpne filteret og sette tilbake det orginale. Jeg kunne sakt at du skulle lagt det på hylla eller solgt det, i stede for i bosset, men men......

Ikke tenk på det Ole-Jørgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skriver at det originalet filteret holder i massevis, men har det altså ingen fordeler med det fra BSR?

 

316,- for det originale filteret hos Møller.. (Takk Vågen :))

 

480,- for BSR filteret..

 

What to do?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp BSR sitt koster jo nesten ikke noe mer så har du blått fint filter:)

Du kan jo modifisere den orginale filterboks da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som chipper som klarer utslippskrav,selv uten kat

 

Jada, jeg mente at filteret sikkert ikke holdt ved trimming, ikke utslippskravene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel kanskje for sent siden du alt har satt tilbake orginalt, men her er litt 2.0TDI kos :)

 

 

 

2.0TDI med kun filter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååååhh! Jeg vil å ha sånn lyd :P

 

Utrolig feit den bilen din Alex :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er artig med litt lyd :D rart det skal være så stor forskjell.. Både på lyd, og på hopping.. Men det er også rimlig stor forskjell med bare filter, og å ha alurøret foran filteret. Blir mer lyd med røret :)

Takk for det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er artig med litt lyd :D rart det skal være så stor forskjell.. Både på lyd, og på hopping.. Men det er også rimlig stor forskjell med bare filter, og å ha alurøret foran filteret. Blir mer lyd med røret :)

Takk for det! :)

Ja jeg skjønner det ikke :P

 

Ja alurør hjelper veldig på lyden! Tenkte litt på å sette ett rør etter LMM og opp til resten også, men det funka jo ikke så : bh :

Hahaha! Skulle nesten ha gjort det vettu, meen nei takk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har PD Lasse :) CR kom først midt i 08 på RS :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha då er det ikke sikkert eg heller får lyden siden eg har CR: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker : klø : men du hører fort om du får lyd bare du løfter av lokket på filterboksen og gasser litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn lyd vil jeg og ha! mmm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.