Anbefalte innlegg

Har noen her forslag til polering av svart matte felger? Vil poleringsmiddelet bli liggende i porene til lakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på polering, dvs at du vil slipe ned matt eller sliten lakk, eller voks? En god vask med felgrens først for så å evt kjøre på med noe lakkrens etterfulgt av en bra felgvoks burde nok gjøre susen.. Men det avhenger jo totalt av utgangspunktet ditt, så det blir litt vanskelig å si utifra ingenting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nye felger, tenkte jeg skulle legge på et beskyttende lag etter sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den fungerer på matt lakkerte overflater?

Bruker det på felgene mine, funker helt knall det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker det på felgene mine, funker helt knall det!

 

Bare lurer. Da jeg får intrykket av at felgene til trådstarter er lakkert matt sorte, og da er vel ikke "vanlig" voks å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer. Da jeg får intrykket av at felgene til trådstarter er lakkert matt sorte, og da er vel ikke "vanlig" voks å anbefale?

 

Det kan nok stemme, men fargen på felgene mine heter Matte Bronze, og de er ganske matte.. Har brukt SV Autobahn på de, og det har funket kjempebra for meg. Jeg liker å ta vare på bilen min, men å bruke 1300kr på voks til felger synes jeg blir litt i det drøyeste laget..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autobahn er ikke noe problem å bruke på matte felger. Anbefaler å gå over med Cleaner Fluid først.

 

Jeg har brukt Autobahn på 4 sett matte felger iår, bla på en Ferrari 360 og det ble smooooth..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.