#1 Skrevet Mars 31, 2005 Vi i Hadeland lokallag arrangerer en liten vårmønstring i samarbeid med Mekonomen Hadeland lørdag 14.05. Butikken åpner kl 10 men regner med de fleste kommer rundt 12 om noen ikke er veldig ivrige. Varer noen timer utover. Så for de som har lyst på noe annet enn å være på Innercity meet er hjertelige velkomne. Gode selvvask muligheter med bensinstasjon med 3 vaskehaller 500 meter unna. Kommer tilbake med mer info om hva som kommer til å skje. Butikken ligger rett ved Rv4 ca 7 mil nord for Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2005 kommer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2005 jippi trivelig. Count me in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2005 Kan sikkert ta meg en tur jeg også, så kan jeg slå Luis i GT4 samtidig... skal bare trene litt mer, en halvtime eller no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2005 Skal ikke så mye til for å slå Luis i GT4 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2005 kommer jeg og tenker jeg..er jo ikke lange biten fra Hønefoss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2005 Blir vel en tur dit. Kort vei som Kenneth sier =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2005 Er ikke lange biten detta da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2005 Satse på at vi får til ei kokeplate og wiener.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2005 Satse på at vi får til ei kokeplate og wiener.. Hadde ikke vært dumt det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2005 Hadde faktisk overhode ikke hvert dumt med winer nei hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 5, 2005 kanskje jeg tar en tur og kikker på vag gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2005 Wiener sier du..jeg jobber jo troos alt på Leiv Vidar da..så dette kan jeg undersøke litt om vi får låne no pølsekokere og ta med no pølser hvis det er intr for det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2005 Wiener sier du..jeg jobber jo troos alt på Leiv Vidar da..så dette kan jeg undersøke litt om vi får låne no pølsekokere og ta med no pølser hvis det er intr for det?? Hehe, for meg som kjenner disse gutta som har starta pratet om pølser, er det det DUMMESTE spørsmålet jeg har hørt.. Svaret her er meint som ironi, og har ingenting å gjøre med deg Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2005 må bare si att det er ST000000R intresse for det ja Kenneth må ha det bare må ha det. Uofisile rekkord på 12 pølser. Klar for perrs jeg ass eheheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2005 Kenneth: jeg kan jo si ifra nærmere om det er interesse for noe sånt fra Mekonomen sin side. Til dere andre pølsefolk: Tror ikke det er like interessant for alle å lese om disse pølsene. Noen får heller lage en egen tråd på lokallagsgreiene om pølsespising på treff. Det her et biltreff og om det er mat der er det bare en bonus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 6, 2005 Kom ikke og vær så beskjeden heheh BACK TO TOPIC Gleder meg da skal opelen stilles ut hehe Blir morro detta nok en trivelig lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 6, 2005 Jeg vant på NBS i fjor, og jeg skal jammen meg wienne i nå også :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 8, 2005 Kor lenge varer dette? Eg jobber til 14, kan eventuelt være der 1500-1530 tida, er de ferdige da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 9, 2005 Kor lenge varer dette? Eg jobber til 14, kan eventuelt være der 1500-1530 tida, er de ferdige da? i utganspuktet så stenger de kl 14, og Hadeland generelt fader ut etter kl 14 så jeg regner med att vi er ferdige til rundt kl 15 senest dessverre:( men om vi er mange, så kan vi jo kanskje høre med han om han vil ha oppe litt lenger, skal forresten opp å ordne de siste små detaljene etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 9, 2005 Er det lagt ut noen annonsering i Hadeland, Luis ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 9, 2005 veit ikke, annonseringa skulle Bjørn ta seg av, så jeg regner med att han fikser det, men ellers så har vi jo kontakter i bransjen så det tror jeg ikke vi trenger å bekymre oss over;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 9, 2005 da har jeg snakket med Sjefen på Mekonomen, og det er åpent for oss ifra 12-15 på dagen, det kommer annonse i Hadeland på onsdag eller torsdag. Vi har vaskemuligheter på plassen og vi har selvfølgelig bestilt fint vær. Vi kan selvfølgelig komme før om vi ønsker det:) Håper så mange som mulig har anledning til å komme. PS! Er det noen der ute som har ting og tang(bil ting) å selge, så kan de gjerne ta de med seg, og skrive en lapp i ruta om hva de har å selge, og hvor mye de tinga koster eventuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 12, 2005 Håper det kommer en del folk da... får vi låne vannslange ute på plassen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 12, 2005 Kanskje jeg låner prøveskilter på lørdag da om det blir fint vær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...