#26 Skrevet Mai 12, 2005 aner jeg en lilla fare som skal på veien igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 12, 2005 aner jeg en lilla fare som skal på veien igjen? Det er mulig ja... Blir nok ikke hvite skilt men røde så lenge jeg eier den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 12, 2005 Kuult:D Lurer på om det kommer mange eller ikke jeg...hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 12, 2005 Har fått dratt med noen folk fra Toten. Golf 2 Vr6 etc..Kanskje en Vr6 turbo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 12, 2005 Håper det kommer en del folk da... får vi låne vannslange ute på plassen der? yepp, bare å ta med vaske saker hvis du ikke har vaska bilen din før du kommer dit. steamer er å få lånt der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 12, 2005 Kuult:DLurer på om det kommer mange eller ikke jeg...hmmm Ser ut som det kan bli bra vær så ikke umulig. Blir salg av brus og pølser om alt går i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 12, 2005 Ser ut som om det blir en del folk der på lørdag ja, skal prøve å ta meg en tur jeg oxo. er vel ikke så mange som har 2s avant der oppe ?? skal prøve å få med meg noen til fra Hønefoss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 12, 2005 klarer ikke skrive rikteig heller da så. skal stå s2 avant. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 12, 2005 Bare å komme det! Skal se om jeg får lånt prøveskilter på jetta'en, så kanskje det blir siste treffet med meg bak rattet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 12, 2005 Syns du skal komme med begge bilene dine jeg da men. A4 er rå med dem sommer dekka på hvertfall, kjører forbi den hver dag nesten, hehe. Blir snart en liten chip i s2`n nå da..hehe. Men blir ikke mer enn ca 290hk og ca 420nm. det får holde, nok til å bruke nedi byn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 12, 2005 Syns du skal komme med begge bilene dine jeg da men. A4 er rå med dem sommer dekka på hvertfall, kjører forbi den hver dag nesten, hehe. Blir snart en liten chip i s2`n nå da..hehe. Men blir ikke mer enn ca 290hk og ca 420nm. det får holde, nok til å bruke nedi byn... Hehe.. ja får se.. Breiere felger på jetta'n da... 290 hk er nok nedi byen ja.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 13, 2005 290 Hk er nedi byen ja Dette blir bra ! Du som kjørte en rød S2 avant forbi Gran på tirsdag, Emil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 13, 2005 Skulle gjerne vært med her jeg også, men jeg skal stille ut bilen min på Youngstorget i Oslo i morgen (inner city meet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 13, 2005 Må prioritere våres da! Inner city er riskoker treff det hehe nei da! Blir vel mye folk der og tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 13, 2005 da er vi 2 biler fra Hønefoss imorgen ivertfall..Jeg og Tore Øimoen kommer entur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 13, 2005 da er vi 2 biler fra Hønefoss imorgen ivertfall..Jeg og Tore Øimoen kommer entur.. det er bra:) jo flere jo bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 13, 2005 Flere folk... Kom igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 13, 2005 Flere folk... Kom igjen nå Kommer noen folk fra der jeg bor oxo da.... Så blir nok noen som kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 13, 2005 Å jeg som ikke har bil.... ARGH!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 14, 2005 Å jeg som ikke har bil.... ARGH!! Snakket litt med Kim så får dra med deg han. Kurant vær nå også. Velkommen skal dere være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 14, 2005 Kunne sitti på med meg da ørjan.. Prøvde å ringe men tok ikke telefonen... Er straks klar for å dra jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 14, 2005 Dette var et vellyket og korselig lite treff dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 14, 2005 Bilder!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 14, 2005 Kommer bilder her om 10mintutter http://www.golfmk2.com/galleri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 14, 2005 Der er bidene ute Jomfru treffet til Cult 3rn og så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...