#1 Skrevet September 19, 2011 Som topic, ligger denne i tanken med inngang under kassa der taket foldes ned? Fant ei luke der. Eller er den en av de tre runde greiene som ligger under ved høyre bakhjul? En av dem er sikkert bensinfilteret? Hører en lyd her når jeg vrir på tenninga. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2011 Jepp, en av bøttene bak, den med to ledninger inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2011 har hørt at bensinpumpene har en tendens til å gå på disse bilene. men har verken kilde eller sikker viten bensinpumpa er vel kun mulig å få tak i der taket foldes ned under et plastikdeksel på høyre side tror jeg. min har også en lyd, men denne kommer kunn når det er mindre enn 10 liter i tanken. grei indikator på at det er på tide å fylle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...