Anbefalte innlegg

Heisann

I vår byttet jeg bærearmer framme på madammen sin 2001 Golf 4.

Igår byttet jeg ut den ene etter at gjengene til stabstaget var def.

Bilen oppfører seg rart på veien. Hvis du kjører rett fram og kjører over en liten ujevnhet i veien, føles det ut som bilen bytter spor. Du kjenner veldig mye ifra underlaget i rattet.

Er også merkbart tregere med selvopprettingen med de nye bærebruene kontra de gamle med gåene foringer. Hvis en har fullt rattutslag til venstre forblir rattet der.

Bærebruene er ikke orginal.

Skyldes alt dette at det ikke er tatt hjulstilling på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut i fra du beskiver her må du få tatt en hjulstilllingskontroll fort som ........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har fått satt inn hylsene til de bakerste foringene riktig eller hoppa bukk over de. Så kan bilen oppføre seg slik du nevner.

Etter å ha prøvd å få inn 3 sett med orginal hylser i et sett med poly så endte jeg med å banke inn et rør på min mk2. Mener at foringene er tilnærmet like på mk4. Først nytt design på mk5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får begynne med hjulstilling da.

Jeg kjøpte armer med ferdige foringer, jeg har kun demontert gammel og inn med ny.

Kan jeg ha montert noe feil unasett, Andreas?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som den hysla er brukt på mk4:

407100.png

Den hylsa jeg mente er merket med nummer 8 her:

097100.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.