#1 Skrevet September 19, 2011 Er det noen som stiller i mrg til treff? Eg er ihvertfall klar. Er en meget dyktig fotograf som sikkert tar turen i mrg og Takker Sindre for shooten i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2011 Jeg får mest sannsynlig ikke mulighet idag. Overtid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 Jeg kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2011 Kansje jeg tar en kjapp tur innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2011 Er nok opptatt i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2011 Eg må melde pass alikevel.. Ble mye styr med boligkjøp og salg i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2011 Jeg får ikke møtt opp idag grunnet skole. Jeg, Ronny, Jon og Christoffer snakket igår om en photoshoot ved et treff. Noe ala slik Oslo Lokallag fikk til. Det jeg foreslår er at vi setter en treffdato om en stund så alle har mulighet til å klargjøre kalenderen sin. Derav forhåpentligvis får mer oppmøte også Finne en plass med mye areal, mulighet å komme seg opp i høyden for bilder osv hadde helt klart vært stilig. (Festplassen? :haha: ) Kom gjerne med innspill! Hadde vært stiligt å fått til noe iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2011 Blei bil løs i går, så kommer nok ikke i dag... sitter på finn og leter etter ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2011 Jeg får ikke møtt opp idag grunnet skole. Jeg, Ronny, Jon og Christoffer snakket igår om en photoshoot ved et treff. Noe ala slik Oslo Lokallag fikk til. Det jeg foreslår er at vi setter en treffdato om en stund så alle har mulighet til å klargjøre kalenderen sin. Derav forhåpentligvis får mer oppmøte også Finne en plass med mye areal, mulighet å komme seg opp i høyden for bilder osv hadde helt klart vært stilig. (Festplassen? :haha: ) Kom gjerne med innspill! Hadde vært stiligt å fått til noe iallefall Eg er som sagt lett med på dette Slenger ut en tråd for og se motivasjonen for og være med på noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2011 Da triller jeg hjemover igjen,ble litt kjedelig å sitte her aleine. Satser på bedre oppmøte neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2011 Du satt ved arenum når jeg passerte? Hadde klubbskilt plater iallefall. Pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 21, 2011 Takker for det,skulle tatt deg en tur innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2011 Var ute og prøvekjørte bilen så heilt tilfeldig at eg kom forbi der. Har ennå ikkje vært på lokaltreff her borte, men no veit eg iallefall kor det er om eg skal ta turen innom neste gang! Hadde berre hørt rykter om at det var i nærheten av arenum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2011 Jeg får ikke møtt opp idag grunnet skole. Jeg, Ronny, Jon og Christoffer snakket igår om en photoshoot ved et treff. Noe ala slik Oslo Lokallag fikk til. Det jeg foreslår er at vi setter en treffdato om en stund så alle har mulighet til å klargjøre kalenderen sin. Derav forhåpentligvis får mer oppmøte også Finne en plass med mye areal, mulighet å komme seg opp i høyden for bilder osv hadde helt klart vært stilig. (Festplassen? :haha: ) Kom gjerne med innspill! Hadde vært stiligt å fått til noe iallefall Synd cabben under utbedring ..... Hadde vert artig å vera med på detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...