#1 Skrevet September 19, 2011 jeg skal eu godkjenne bilen min men har led lys,andre hjul som ikke er godkjent i vognkortet og justeringen på xenonlysene virker ikke automatisk lenger. så jeg lurte på om noen visste om et sted i østfold eller omegn som ser litt mellom fingrene på slike ting mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2011 Hadde akkurat tenkt å spørre deg om det samme, må på eu i november og senk bla er ikke godkjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2011 de som ligger langs jernbanen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2011 Ja mener det er der, kan sjekke mer imorgen for da kommer han enne kompisen mn som har litt kunnskap om di på besøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2011 Kunne tenkt meg å vite dette også, er ikke så lysten på å rive av filmen på rutene foran for 2 gang, før eu i februar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2011 Uansett dumt å poste det her, ta det heller på pm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2011 Kunne tenkt meg å vite dette også, er ikke så lysten på å rive av filmen på rutene foran for 2 gang, før eu i februar! og sjekke co2 på bilen din..den ryker litt til tider når du gir på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...