#1 Skrevet September 20, 2011 Noen som har ETKA oversikt over spjeld motorer sitter på klima anlegget C4 A6? Motor for regulering av varme har sluttet å fungere på A6`n. Og lurer på om dette løses enkelt , eller om hele boksen må ut Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2011 Se her: http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1441/a1441.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2011 KNALL Aadne Tusen hjertelig Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2011 (endret) Har sett litt på dette i dag Og var ute med spjeldmotoren og testa den : Fungerte! Så ble den satt inn i bilen igjen : Fungerte IKKE! Testa med ekstern strømkilde montert i bil : Fungerte! Mvh Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2011 (endret) Feilkoder : 00600 Potentionmeter on positioning motor for temprature flap (G92) 30-10 - Open or short to plus - intermittent 00600 Potentionmeter on positioning motor for temprature plap (g92) 09-00 Adaptation limit surpassed 01271 positioning motor for temprature flap (v68) 41-00 Blocked or no voltage Dette er feilkodene jeg får på denne spjeld motoren. Kjører tester med vagcom uten at noe skjer. Problemet er at jeg får ikke strøm fra pluggen , når jeg måler med voltmeter. Testkjører jeg motoren med 9V batteri , går spjellet som bare det! Noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...