#1 Skrevet September 20, 2011 (endret) hei. har for tiden problem med at bilen blir fort tom for strøm.. har sjekket at at det er et strøm tap på 0.21 A og alt på en sikring (nr: 4) som går til klokke, bagasjeroms lys, interiør lys, speilene, sigarett lys, kjørecomputer, læse lys, anti tyveri alarm har sjekket alarmen, og bagasjeroms lyse... hva tror dere? skal jo ikke være så mye spennings tap... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2011 var brudd i bagasjeroms lys ledningen, men klipte den av og det er fortsatt like mye tap.. begynner og bli iriter, når jeg ikke finner noe:p er det noen som vet hva annet sikring nr: 4 går til på en audi 80 1992 modell? finner ikke noe på forumet heller, sikkert bare dårlig til og lete/se eller har hatt samme problemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2011 vet ikke om du har dette på din. men på min c4 var det samme problemet. batteriet tomt på 1,5 time. viste seg å være rele til automatisk lukking av vindu og takluke som var kortsluttet og trakk mye strøm. byttet dette og problem var løst hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2011 har ikke, elektriske vinduer eller takluke. er heller ikke sikker på alt som er på akkurat den sikringen heller... så bare i haynes boken jeg har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2011 På min tappet instrumentet strøm hvertfall. Er jo bare å ta av stikkerene til instrumentet og måle utladingen på nytt, da ser du om det kan være feilen. Gjør det med de andre komponentene også dersom det ikke er instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2011 Dra ut radio/cd-spilleren og mål. Den stal en del strøm på min 80 ivertfall. Ble greit når jeg fikk bytta den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2011 Sjekk pæresokkelen og kontakta til lyset i hanskerommet. Jeg har hatt mye problemer der med at ledningene ligger å gnisser inntil låse-"bøyla". Det har ført til sikringsbrudd flere ganger også. Løsninga mi ble å bøye til selve holderen til pæra og bryteren så ledningene ikke kan komme i kontakt med noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2011 fant det ut nå, men rart det ikke har skjedd før... skrudde ut alle pærene inne i bilen, og ble bare mer og mer iritert. til jeg koblet ut spilleren, så gikk den ned til 0.01A!!!!!!!! spillern har ikke vært koblet inn på tenningslåsen.. som blir sikkert gjort nå. ganske ny spiller også så takk for all hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...