Anbefalte innlegg

Har endelig fått tak i pæreholdere slik at jeg kan få det til å lyse i hele den nederste rekka på lysa, og oppdaget at det var trukket kabel for tåkelys originalt. Er denne kabelen trukket helt opp til dashen hvor jeg bare må koble den inn på en bryter?

 

Anbefales det å bruke en "strømmtyv" og koble seg inn på ledningene til de vanlige lysene eller vil det kunne medføre brannfare osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min sin er det original brytar for tåkelys sjølv om eg ikkje har tåkelys framme. (Siste "hakket" på tåkelysbrytaren er for dei bake)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt på 80 er tåkelysbryteren en to-trinns bryter. I første trinn lyser de foran, i andre trinn lyser både foran og bak. På biler med bare tåkebaklys og ingen tåkelys foran så er det fremdeles samme bryteren, men du må likevel trykke bryteren inn til andre hakket.

 

Jeg regner med at ledningene er klare for montering av bryter. Min 87 Coupe hadde ikke tåkelys foran når jeg kjøpte den, kun bak, men det var bare å montere bryteren og koble til ledningene foran i motorrommet, så var det klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takker for svar. :) skal se om jeg får koblet de så fort som mulig

 

Edit: Koblet meg bare inn fra skiltlysene og det fungerte bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.