#1 Skrevet September 21, 2011 Noen som vet dimmensjonene på hjullagerne forran og bak på b5 quattro? tenkte jeg skulle kjøpe dem ett annet sted en møller xp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2011 75mm diameter foran & bak passer til deg. Samme hjullager. Merk at det finnes to størrelser foran , 75mm for alle quattro / 1.8t untatt TQs og v6 quattro som har 82mm diameter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2011 Ok, takk;), men trenger bredde på lager og diameter på senter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2011 trenger svar på denne jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2011 Av erfaring kan jeg si at enkelte 1,9 tdi også bruker 82mm lager forran. Fikk feil både fra bilxtra og norsk bildelsenter. Mitt råd er å sjekke dimensjon med møller/etka før du bestiller. For dimensjoner på lagrene kan du sjekke på bilxtra. Der vises dimensjonene i katalogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2011 hmm, jeg bestilt nettopp ett fra nbs.. hadde tenkt å ta måla fra det og kjøpe ett tillsvarende, men får vel sjekke med møller uansett da.. står ikke dimensjon i den etkaen jeg har men? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...