anngående belysning til utetemp audi a6 (c4)

Anbefalte innlegg

Hei.

lyset i displayet på ute-temperaturen på audi`n fungerer ikke.

etter det jeg har fått med meg så må det loddes inn en ny for at dette skal fungere igjen?

det jeg da lurer på, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn pære?

mvh vegard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at de må loddes ut, ikke alt for vanskelig jobb. Jeg kjøpte pærene hos Autoparts.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at denne skal passe med en smule modifisering: 35-15516. Bare å strekke ut føttene på den og lodde dem fast. Kan hende du må utvide hullet litt der pæren skal inn for å få plass til den nye. Selv bestilte jeg fra ELFA, men er dyrt hvis man skal bare ha 1 pære. Måtte da også utvide hullet for å få plass til den nye pæra. Kommer til å prøve den fra biltema neste gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikk innom en radio/antenne service nær deg og hør, de har skuffevis med sånne små ting og lodder gjerne for deg og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig enkelt å gjøre selv, men jeg ville ikke brukt den pæren som var linket til fra Biltema! Jeg kjøpte pære på Elfa, husker dessverre ikke hvilken, men du finner noen tips etter å ha lest denne:

http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1272/a1272.php&var=

Ellers leste jeg en annen plass at pæren var 6mm lang, 3mm dia, 12v 60ma

Hvorfor ikke? Brukte selv slike pærer fra biltema i diffsperrebryteren, og det har fungert nå i 2 år :) Lodda også en slik pære inn i sokkelen på sigarett-tenneren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar:) satser på at det går i orden.

kjedelig å ikke ha lys der når det ikke er dagslys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Brukte selv slike pærer fra biltema i diffsperrebryteren, og det har fungert nå i 2 år :) Lodda også en slik pære inn i sokkelen på sigarett-tenneren.

Skal innrømme at jeg først bare så på bildet av pæren og tenkte at det var en std. parklyspære som lyste alt for sterkt, hva er dimmensjonene på denne fra biltema egentlig?

Takk for alle svar:) satser på at det går i orden.

kjedelig å ikke ha lys der når det ikke er dagslys.

Jepp, er veldig kjekt å ha på vinteren i hvert fall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg først bare så på bildet av pæren og tenkte at det var en std. parklyspære som lyste alt for sterkt, hva er dimmensjonene på denne fra biltema egentlig?

Jepp, er veldig kjekt å ha på vinteren i hvert fall :)

Helt enig der :)

ja tenkte på biltema jeg også, værdt å prøve.

men kan vel bare ta ut den gamle pæren også ta med den og sammenligne når man kjøper ny ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. har prøvd å finne fram noen slags pærer på nettsiden ELFA. men jeg aner ikke ossen type pære jeg trenger.

Er ikke så inn i dette desverre. Håper noen av dere kanskje kan hjelpe meg med dette

Har en liste her : https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?toc=19136&name=glodelamper_w2x4,6d

Men finner ikke ektsagt den type pære som skal stemme med styrke, og ikke minst størelse

Mvh vegard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk for svar :) Bestile fra ebay nå.. så da går det sikkert i orden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.