#1 Skrevet September 21, 2011 Kom over en kul side på nettet igår. Dette må vel være en kul ting for alle som liker Polo i forskjellige varianter? Den er fransk, men jeg fikk da til noe:o (fant ikke noe om denne siden når jeg søkte på forumet, men kan jo hende det er noen som har sett den før.) http://www.polo-land.fr/Selecta Og her er en av bilene jeg slengte sammen i går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2011 Hehe. Litt artig denne. Her er mitt bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2011 HEHE dette var tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2011 mitt bidrag =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2011 (endret) Her er mitt bidrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2011 Tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2011 Mener denne linken har blitt postet på forumet før, men allikevel tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2011 Dææven! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2011 Artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2011 Old news, men alltid en fin måte å bli sittende noen timer foran skjermen på.. Sjekk også ut BusSelecta, BugSelecta, PorscheSelecta osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 22, 2011 Regna med noen hadde sett denne siden før. Jeg la merke til at en hadde en bil herfra som avatar etter jeg hadde lagt den ut:) Husker jeg prøvde meg på BusSelecta og BugSelecta for lenge siden. Men som du sier, artig like vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 22, 2011 Absolutt, blir jeg sittende utover natta og er helt gåen i morgen skal jeg personlig sette skylden på deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 23, 2011 Blir fort hektet på dette... Og denne er litt modifisert i PS: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 23, 2011 Lett å bli hekta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...