Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg lurte på om det er så stille i denna lokal-avdelingen som det virker som her inne eller om folk bare ikke skriver her.

Tyder jo ikke bra når det møter opp to stykker på lokallagstreff.

 

MVH

En som kanskje skal studere på HINT neste år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det variere veldigt hvor mange som møter på treff. Og ja er veldig stille her også. Sist så var det 2 på treff men da var det ikke vær heller som tilsier at det skal komme så mange(les skybrudd)

 

Ellers så er du hjertelig. Velkommen om du skal studere på HINT:) Steinkjer du skal da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er jo hjerteli velkommen.. er vel også ganske stor spredning på folket vil jeg mene.. så kan vel være en grunn det også til litt begrensett oppmøte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om lokal treffene har vært nærmer,så har d sikkert kommet flere.

De fleste treffene er i stjørdal/hverdal så det blir da 5 timer kjøring frem og tilbake fra namsos:)

Vi er mange vag/audi folk her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

karnsje ikke vært så domt å fiksa et treff i namdalsområdet karnsje??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke vært dumt d,vi er ganske mange her i namsos :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rørvik området også.. skal vel godt gjøres at alle som jobber på sjøen er hjemme samtidig da men.. litt sent på året uansett nå karnsje;) og di som holder til lenger sør kan jo også komme.. ikke lange veien fra steinkjær:)

 

 

ser foresten bilen din så å si hver mandag på vei til flatanger;) du kommer vel på jobb i den tiden vi passerer;) FLOTT VOGN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist det var treff i Namsos(eneste gangen) så møtte det vel 2 stk synes jeg å huske :)

 

men det er lenge siden da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha.. men har jo gått ann å planlakt litt da så kan det henne det har kommet noen.. vet ikke men;) har jo vært forsøk på andre treff og lignende med varierende hell egentli..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja går an å planlegge et treff:)

men DA må det stilles mannsterk fra Namdalen ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Blei det litt fart i sakene. Hvis jeg kommer inn på HINT så blir det avdelingen i Stjørdal i 2.5 år. Trafikklærer tunge kjøretøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi på innherred er flink til å treffes, synes jeg ivertfall :) Hadde skru-kveld hos meg i helga nå. Var innom 4 medlemer i løpet av dagen/kvelden :)

 

Stemningsbilde:

24092011062.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eget lokallag på Innherred! Alltid Audier med panseret oppe hos deg Arild.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke møtt på treff i år , da treffene stort sett arrangeres på stjørdal. ( og jeg gidder ikke laffe i 50 - 70 sonene uttover mot stjørdal mer enn ytterst nødvendig :) )

 

Men ett namsos treff hadde vært fristende :)

 

Både Arild og jeg har flere audier hjemme enn hva som har vært på treff den siste tiden også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eget lokallag på Innherred! Alltid Audier med panseret oppe hos deg Arild.. :confused:

Ja, merklig det der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min omkrets her i namsos kjenner jeg minst 50 stk som kjører vag/audi:)

Kan nok garantere at mange har kommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min omkrets her i namsos kjenner jeg minst 50 stk som kjører vag/audi:)

Kan nok garantere at mange har kommet.

 

o_rly_shirt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sku nesten ikke tro det,men namsos har jo by status:)

Det vanker mye s6,s2,s8 og selvsagt min da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.