#1 Skrevet September 22, 2011 Legger ut noen bilder av bilen til lille bror:) Kun få dager før 1 år med oppussing er ferdig:evil: Eneste S2 ABT c5 coupe med og uten skilter i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2011 Denne kvalheim hadde en stund? Ser meget bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2011 (endret) Denne kvalheim hadde en stund? Ser meget bra ut! Stemmer det: smil : Ble kjøpt i 2010. Det ligger "noen" timer i denne bilen fra kjøps dagen til nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2011 Flott s2 Coupe, org. motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2011 Her er kanskje en liten godbit, fant en liten reportasje om Abt, og litt om denne biltypen, i et gammelt bilblad jeg kjøpte som 13-åring i 1990 (jeg har et ting med aldri å kaste bilblader ), her er den: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2011 Flott s2 Coupe, org. motor? Nja: rolleyes Er godkjent trimmet opp til 262hk i vognkortet men det er vel noe mer der ja. C5'n kom med 262 org fra ABT. Blir vel en sleeper for og si det sånn:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2011 Her er kanskje en liten godbit, fant en liten reportasje om Abt, og litt om denne biltypen, i et gammelt bilblad jeg kjøpte som 13-åring i 1990 (jeg har et ting med aldri å kaste bilblader ), her er den: Så gøy, hvis du vil selge det bladet er det bare og kontakte broderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2012 slettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2012 Fordi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2012 Fordi? Bilen kommer for salg, men ikke helt enda;) Var litt rask på avtrekkeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...