Hvor får man kjøpt greenstuff?

Anbefalte innlegg

Sommersko og nye klosser foran byttes til helgen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i Greenstuff klosser over disk på Østlandsområdet? Fungerer de greit med orginale skiver ?

 

morten k

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

green stuff : nei :

 

synes det er oppskrytt jeg, ikke bremser de noe merkbart bedre, og støver som f med brembo skiver iallefall....

 

en kamerat kjøpte ebc skiver og red stuff klosser, langt ifra fornøyd med verken skiver eller klosser, dårlig passform og dårlig stål i skiva....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heller gått for ferrodo eller noe lignende, mere racing klosser, minuset er at de bør varmes opp før de tar maks tak da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

green stuff : nei :

 

synes det er oppskrytt jeg, ikke bremser de noe merkbart bedre, og støver som f med brembo skiver iallefall....

 

en kamerat kjøpte ebc skiver og red stuff klosser, langt ifra fornøyd med verken skiver eller klosser, dårlig passform og dårlig stål i skiva....

 

Interessant. Er vel ikke ute etter noen over normalen ytelser, men kunne greid meg veldig bra uten støvet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferodo klossene støver mindre og har normal ytelse selv ved oppstart ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med støv fra mine greenstuff klosser sammen med brembo maxi skiver, jeg syns de bremser bedre enn orginalt, spes med litt temperatur på bremsene, der det er størst forskjell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd EBC skiver og Green stuff,og greit nok bremsene ble kanskje litt bedre.Fikk ikke noen AHA opplevelse akkurat..

Endte med at klossene skilte seg,dvs at belegget skilte seg fra selve stålet på klossen.

Ville nok gått for noe anna,f.eks Black Diamond skiver og kankskje Ferodo klosser av noe slag.

 

Jeg skal iallefall ikke ha slike bremser noen fler ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt EBC på en bil bare og kjøper det ikke igjen. Fikk etter ca 10000km kast i skivene fremme. Byttet skiver på garantien, kjørte nye 10000km og det samme skjedde. Greenstuff klosser og TurboGroove skiver. Syns også klossene slites raskere enn orginalt. Når jeg skulle bytte på Corradoen var jeg ikke i tvil, der kjøpte jeg orginalt! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

black diamond het dem ja, satt og funderte på det navnet når jeg skrev første innlegget,

 

 

det er : ja : koster litt tror jeg, men det får du fort igjen for....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke klosser støver minst da? Ved normal kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.