#1 Skrevet September 22, 2011 Har fukt i gulvet på passasjer side kjennes ut som dette kommer inn i døra bak men vil ikke ødelegge noe så spør da hvordan tar jeg dette av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2011 http://www.passatworld.com/forums/42-club-b5/263981-how-remove-rear-door-panels.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2011 Thanks jeg fikk av trekket men får ikke av denne aluminiums dekselet bak trekket igjen:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2011 Ut med bolter. Den er limt fast i kantene. Bruk en kniv og skjær løs gammel moro, silikoner på nytt. Er vel et typisk lekkasjepunkt det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2011 Har fått løsnet den i kantene men den vil ikke ut i mitten får trekt den imot meg litt også stopper den Ser ut som hele vindus skinna sitter fast i den Mulig det er i de som er naglet fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2011 Brukte denne guiden når jeg byttet silikon på mine dører. http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2011 Er det samme forran som bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2011 Får ikke av denne alu plata den er løs men det virker som om den sitter i noe annet når jeg tar og drar den ut så kommer den ut men så sitter den i noe men vet ikke hva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2011 den sitter i de to sorte proppene bak ved låsekassa. disse borret jeg ut bare. da kommer plata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2011 disse som er merket med rød ring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2011 Ok og dette er samme for bakdøre det er der jeg sksal ha av vasken bilen i dag da så jeg når jeg lukket opp døra bak så rant det vann fra bunn av døra og ned over lista i bile så ned i teppet dette er en 2002 passat stv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2011 stemmer du ser det når du tar av trekket bak.tipper det er dreneringshullet ditt i bunn av døra som er tett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2011 Aha da skal jeg sjekke opp dette i morgen,takker for svar:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...