Anbefalte innlegg

Trenger ny forstilling til B5'en nå...

Er student så prisen har desverre alt for mye å si =(

Har sett her inne på tilbudstråden og ser det ligger et Meyle sett til ca 5600kr..

Hvordan er kvaliteten på det og det som NBS selger til 4000kr?

og ikke gi en link til disse elendige ebay settene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nbs settet til 4k er uten bolter , styrestag og stabstag endeledd. Du bør (må?) ha boltene og det andre, og da må du ha nbs kitet til 5k. Da er du ikke langt unna prisen på Meyle sitt, og da er valget enkelt :) (såfremt det følger med det samme i Meyle sitt kit)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen sånne armer liggendes som jeg ikke skal bruke!

har alle uten om dei to øverste tror jeg:)

skal få dei billig;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ny forstilling til B5'en nå...

Er student så prisen har desverre alt for mye å si =(

Har sett her inne på tilbudstråden og ser det ligger et Meyle sett til ca 5600kr..

Hvordan er kvaliteten på det og det som NBS selger til 4000kr?

og ikke gi en link til disse elendige ebay settene :P

Har bytta vanvittig mye sånne sett på Audi og Passat og har opplevd flere ganger at settene som er kjøpt hos Møller,Mekonomen,NBS har tatt kvelden etter kort tid og opplevd at Ebay sett holder leeenge. Klart det er mye ræva på Ebay men kjøper man av feks FCP så er disse med bedre foringer,endeledd og det følger med den riktige utgaven av skruer. Byttet på 5 biler i 2008 kjøpt fra FCP og alle er like bra ennå så det er ikke alle ebay sett som er dårlig men skjønner skepsisen din

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bytta vanvittig mye sånne sett på Audi og Passat og har opplevd flere ganger at settene som er kjøpt hos Møller,Mekonomen,NBS har tatt kvelden etter kort tid og opplevd at Ebay sett holder leeenge. Klart det er mye ræva på Ebay men kjøper man av feks FCP så er disse med bedre foringer,endeledd og det følger med den riktige utgaven av skruer. Byttet på 5 biler i 2008 kjøpt fra FCP og alle er like bra ennå så det er ikke alle ebay sett som er dårlig men skjønner skepsisen din

Har kjørt på et Ebay sett nu i 1års tid og er på høytid og bytte dette nå, kostet vell 2000kr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alle som er like bra nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 sitt er vel det billigste og beste alternativet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt på ebay kitt i snart 1 år og 20k km. Ingen ulyder eller slark enda hvertfall:) uansett så tar jeg gjerne jobben å bytte 1 gang i året når det koster 1/4 av feks meyle ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også mye å si om bilen er senka. Og det kan vi jo trygt si at din er Tord :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt på ebay kitt i snart 1 år og 20k km. Ingen ulyder eller slark enda hvertfall:) uansett så tar jeg gjerne jobben å bytte 1 gang i året når det koster 1/4 av feks meyle ;)

Har hatt ebay kittet i 1år nå og kjørt rundt 50000km, og begge de nedre bærebruene er helt ferdige på høyresiden :P

Thomas: Tja litt senket.. ikke så mye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder dem 50000 så kjøper jeg gjerne ebay igjen ;) org holder jo ikke noe lenger enn maks 100k

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en A4 i fjor som det var montert ebay/kina bærearmer på, nå har bilen gått 40 000km siden alt ble byttet ut, og i år

har jeg måtte bytte 1 endeledd, og alle de 4 nedre armene....

Så dere kan si hva dere vil om billige bærearmsett, en ting er som er sikkert jeg kjøper ikke dette til mine biler!

Her går det i Meyle, og disse holder godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

org holder jo ikke noe lenger enn maks 100k

??

Min passat har nå gått 230 000km og ingen av de nedre armene er byttet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

??

Min passat har nå gått 230 000km og ingen av de nedre armene er byttet.

min hadde gått 145 når jeg kjøpte den, da var nedre bakre og begge øvre på venstre sia bytta, så begynte høyresiden og knirke rundt 150k. bytter alt når jeg først holder på derfor sa jeg att det ikke holder mer enn 100k ish ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt 034motorsport sitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.