Telefonen kobler seg ut av Bluetooth enheten under kjøring !

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp en mobiltlf. Valgte en Samsung GT-B2710 ( 29258885 ) pga av at dette er en solid tlf.

Problemet med denne er at den kobler seg av Bluetooth enheten jeg har i bilen ! Dette kan skje 4 ganger på en halv time. Noen ganger går det fint uten utkobling på en halv time. Telefonen ligger på samme sted i bilen dvs i midtkonsollen rett bak girspak.Bluetooth enheten jeg har i bilen er en orginal Skoda Columbus radio. Andre telefoner virker bra i bilen.

Noen som har opplevd dette ? Tips ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å oppdatere softwaren på telefonen? :) Dette har hjulpet meg mange ganger! Et tips bare :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å oppdatere softwaren på telefonen? :) Dette har hjulpet meg mange ganger! Et tips bare :)

Fulgte ikke med kabel til pc: mad : Vet ikke om det lar seg gjøre men skal sjekke;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet hos meg :( Har oppdatert telefonen og sjekket med Møller om det finnes nyere softvare til enheten i bilen, men det gjorde det ikke :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet hos meg :( Har oppdatert telefonen og sjekket med Møller om det finnes nyere softvare til enheten i bilen, men det gjorde det ikke :(

Hva slags telefon har du ? Bilen min er jo helt ny så sw bør jo være av nyeste sort: klø :

Hadde en SE 702 tlf som funket hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags telefon har du ? Bilen min er jo helt ny så sw bør jo være av nyeste sort: klø :

Hadde en SE 702 tlf som funket hele tiden.

Har brukt 3 forskjellige SE telefoner, iPhone 3GS og iPhone4, samme problemet hele veien. Skjer akkurat som med deg. Kan gå laaang tid mellom hver gang mens andre ganger kan det skje flere ganger i løpet av en dag : bh : Noen ganger vil den ikke koble til telefonen og noen ganger vil den ikke koble til enheten i bilen. Må koble den av og på så er det ok. Har ikke inntergrert i anlegget som deg, men en liten skjerm ved siden av. Sjekket med ny softvare senest i slutten av juni i forbindelse med service, men var ikke kommet noen oppgradering... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg snakket med selgeren jeg kjøpte bil av før jeg kjøpte ny telefon. Dette for å unngå at jeg kjøpte

" feil " telefon. Fikk da beskjed om at de hadde hatt noe tull med de helt billigese telefonene på markedet. Kan jo returnere telefonen og kjøpe en ny........

Er det ikke 14 dg returrett på nettkjøp ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nettopp en kunde innom med en Passat med en Skoda handsfree ettermontert. Han fikk tilsvarende problem etter at han byttet telefon til en Nokia N8. Den koblet seg opp, synket telefonboka, og falt ut etter 10-30sek. Byttet hele handsfree modulen til en VW Premium og problemet forsvant...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nettopp en kunde innom med en Passat med en Skoda handsfree ettermontert. Han fikk tilsvarende problem etter at han byttet telefon til en Nokia N8. Den koblet seg opp, synket telefonboka, og falt ut etter 10-30sek. Byttet hele handsfree modulen til en VW Premium og problemet forsvant...

Der kom du inn ja:p Prøvde å ringe deg ang dette i dag........Koster vel mye å bytte den modulen vel Sondre ? Tenker på å bytte tlf. muligens. Har angrerett i noen dager til på den telefonen. Har du( eller noen andre) tips om hva slags tlf som går greit da ? Bør være litt solid tlf.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solid ja..

Solide telefoner er ikke min sterke side dessverre. Her er det form og farge som gjelder :P Med det sagt. iPhone 3/4, Samsung Galaxy I/II og disse HTC HD telefonene har jeg ikke registrert noe tull med opp mot hverken Fiscon eller original handsfree.

Bytte av modul bør være siste utvei. Det blir som du sier forholdsvis kostbart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solid ja..

Solide telefoner er ikke min sterke side dessverre. Her er det form og farge som gjelder :P Med det sagt. iPhone 3/4, Samsung Galaxy I/II og disse HTC HD telefonene har jeg ikke registrert noe tull med opp mot hverken Fiscon eller original handsfree.

Bytte av modul bør være siste utvei. Det blir som du sier forholdsvis kostbart.

Helt klart siste utvei ja.........Har lagt ut noen følere hos noen mobilkyndige kamerater så får vi se hva det blir til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir den telefonen returnert. Bra jeg kjøpte en billigtlf som reserve da. Fikk bruk for den fortere enn jeg hadde trodd gitt: rolleyes

Ser ut som det blir en Nokia E 52.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.