#1 Skrevet September 23, 2011 Var gjennom et aldri så lite turboras i går kveld. Bilen det gjelder er en Golf 4 1.9 tdi pd 115 motorkode ajm. Har ikke så veldig god peil på dette, men er det så at turbo fra 130 eller 150 hester kan monteres rett på uten de store modifikasjoner? Hvordan er dette når bilen har gått over 200,000, vil det kanskje bli litt drøyt? Regner nesten med at det er noen som har gjort omtrent det samme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2011 jeg har golf 1.9tdi 150 hk og kostet ikke mye for turbo til den (8100,-), og jeg mener sterk at motorene våre er ganske lik utvending sådan. så vil du har mer krutt så har kjør på da, men må vel mappes på nytt da..fin jobb å bytte turbo forestten.. Mvh Stian S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2011 Takk for svar Stian! Får se litt hva jeg gjør. Var det jævlig å bytte turboen altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2011 neida, greit arbeid, tar tid men litt knot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2011 Ok. Da får vi se hva vi får til. Har bilen på verksted nå, så de får konstatert at det virkelig er turboen, men kan ikke se for meg hva annet det kan være. Så blir det vel en original overhalt turbo som settes inn igjen. Bilen skal muligens selges så da orker jeg ikke koste på en større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...