Hjelp!! Ettermontert xenon og rele

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger sårt hjelp med det jeg har holdt på med de siste dagene.

Har en caddy 08 som alt var ettermontert xenon på når jeg kjøpte den. De kitene har blitt dårlige i tur og orden. Har derfor ivestert i nye vvme kit. Da begynte problemene. De tente dårlig så jeg bestemte meg for å koble via rele. Kjører ett rele på feks begge tåkelysene men da kutter det etter 5 sek eller no. Hvis jeg kobler ut den ene ballasten så funker det brilefint. Kobler da til ballast nr 2 og så går det 5 sek igjen.

Hva skjer og hva må jeg gjøre??? Må få bilen opp å gå i kveld.

Hvis noen har sårt trengte råd så svar her eller gjerne på tlf 466 33 535 hvisbdet er mulighet for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå over alle koblinger igjen.

God jord er essensielt når det gjelder xenon.

Har også litt problemer med mine kit fra VVME, vet ikke hva som er i veien, men de blinker ca 5-6 ganger i sekundet helt til de får spenning nok, da tenner de skikkelig. Har nok mye med at dette er billig-kit, mine Hella Luminator Xenon tenner uansett hvordan jeg vrir og vender på det, de svikter aldri. Men så kostet de flesk, og vel så det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.