Tomgangsregulator Audi Coupe...

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 90' Audi Coupe 2,0L som jeg trenger en tomgangsregulator til... er det noen som har en eller vet om en plass dem selges billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoggeren ;)

Har vert å sett, finner bare med tilkobling til 3 ledninger, den jeg har er det bare 2 på... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert å sett, finner bare med tilkobling til 3 ledninger, den jeg har er det bare 2 på... :(

Noen som vet om det er mulig å bruke den med tre ledninger inn på når det org. er en med to inn på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen kan bekrefte/avkrefte at det er samme regulator som på r5 20vt, disse har iallefall 2 2 polet tilkobling, isåfall har jeg 3 stk liggende, 2 skal iallefall fungere.

Edti, kan evt ta deg en tur å prøve en av de, hvis det er interessant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen kan bekrefte/avkrefte at det er samme regulator som på r5 20vt, disse har iallefall 2 2 polet tilkobling, isåfall har jeg 3 stk liggende, 2 skal iallefall fungere.

Edti, kan evt ta deg en tur å prøve en av de, hvis det er interessant.

Det hadde vert fint om jeg kunne prøvd dem ja, men nå i dag så virker ikke bilen, så jeg må få den til å virke igjenn... : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.