#1 Skrevet September 24, 2011 Hei. Jeg har en 90' Audi Coupe 2,0L som jeg trenger en tomgangsregulator til... er det noen som har en eller vet om en plass dem selges billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2011 Hoggeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2011 Hoggeren Har vert å sett, finner bare med tilkobling til 3 ledninger, den jeg har er det bare 2 på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2011 Har vert å sett, finner bare med tilkobling til 3 ledninger, den jeg har er det bare 2 på... Noen som vet om det er mulig å bruke den med tre ledninger inn på når det org. er en med to inn på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2011 (endret) Hvis noen kan bekrefte/avkrefte at det er samme regulator som på r5 20vt, disse har iallefall 2 2 polet tilkobling, isåfall har jeg 3 stk liggende, 2 skal iallefall fungere. Edti, kan evt ta deg en tur å prøve en av de, hvis det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2011 Hvis noen kan bekrefte/avkrefte at det er samme regulator som på r5 20vt, disse har iallefall 2 2 polet tilkobling, isåfall har jeg 3 stk liggende, 2 skal iallefall fungere. Edti, kan evt ta deg en tur å prøve en av de, hvis det er interessant. Det hadde vert fint om jeg kunne prøvd dem ja, men nå i dag så virker ikke bilen, så jeg må få den til å virke igjenn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...