#1 Skrevet September 24, 2011 Hei! Jeg skulle tatt en trykktest på bilen min da jeg frykter lekasje ett eller annet sted. Er det noen her som kan utføre det eller vet av noen i Trondheim omegn som kan utføre det i nærmeste framtid? Kan selvfølgelig betale litt for det -Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2011 Hei! Jeg skulle tatt en trykktest på bilen min da jeg frykter lekasje ett eller annet sted. Er det noen her som kan utføre det eller vet av noen i Trondheim omegn som kan utføre det i nærmeste framtid? Kan selvfølgelig betale litt for det -Mats ES har utstyr til dette Evnt om du har kompressor er det jo ikke så vanskelig og gjøre selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2011 Kan høre med de, men syntes det er veldig kostbart der, generelt. Har ikke kompressor nei. Har sykkelpumpe hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2011 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...