#1 Skrevet September 25, 2011 noen som har erfaring med 1.8 20vt i golf 1 ? hva passer over ens, hva trenger man, mulig å få i vognkort +++ ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2011 Hjernen må til Qpeng.com eller tilsvarende for å fjerne startsperre. Om alle blokkene bolter rett inn aner eg ikke, men viker i hvertfall som en del av de har hulla til MK1 motorfeste braketten. Bør uansett komme fra tverrstilt motor for å unngå problem med plassering av turbo og innsugs form. Vognkort delen jobbes det med. En del køstøm jobb blir det på rørgater, IC og eksos selfølgelig. Og en bør satse på sterker kasse en 020 (org Mk1). Er like greit å sette inn 02A fra Corrado/golf G60 og passat G60/16v. Dette krever 100mm drivaksler, mekanisk clutch arm og nytt spak stell til girkassen der overføringene går gjennom torpedo veggen. Clutch brukes fra 02A kassen. Sitter med samme drømmen/planen selv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2011 hørest ut som en god del jobb og muligens litt for mye med mine kunskaper per dags dato men ingen ting er jo umulig, men er vell enklere og gå for g60 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2011 Må snekres litt på trykk siden på G60 også da. (og en del på den elektriske) Men en del enklera da det bare er å kjøpe grenrør til 8v Einser. Gode G60 motorer er ikke de letteste å oppdrive da de er ettertraktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2011 Hjernen må til Qpeng.com eller tilsvarende for å fjerne startsperre.Om alle blokkene bolter rett inn aner eg ikke, men viker i hvertfall som en del av de har hulla til MK1 motorfeste braketten. Bør uansett komme fra tverrstilt motor for å unngå problem med plassering av turbo og innsugs form. Vognkort delen jobbes det med. En del køstøm jobb blir det på rørgater, IC og eksos selfølgelig. Og en bør satse på sterker kasse en 020 (org Mk1). Er like greit å sette inn 02A fra Corrado/golf G60 og passat G60/16v. Dette krever 100mm drivaksler, mekanisk clutch arm og nytt spak stell til girkassen der overføringene går gjennom torpedo veggen. Clutch brukes fra 02A kassen. Sitter med samme drømmen/planen selv.... Jeg kan fjerne startsperre. gjort det før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2011 du kan no få chippe a4en en dag bigton men vi får se angående hva som blir med einseren, begynner å bli kaldt ute og da gidder ikke jeg å gjør en dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2011 Stein Ove Prestmo i klubben har vell 1,8t i en einser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2011 Jeg kan fjerne startsperre. gjort det før Hvordan gjør du det da? Trenger ingen detaljert forklaring, men morro å vist om det er mye arbeid og evt trenger det noe deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2011 Hvordan gjør du det da?Trenger ingen detaljert forklaring, men morro å vist om det er mye arbeid og evt trenger det noe deler? Gjøres elektronisk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2011 Gjøres elektronisk;) Som han sa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2011 Dvs ren software oppgradering? Ca pris inl oppgradering til 190hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2011 Dvs ren software oppgradering?Ca pris inl oppgradering til 190hk? Pris sendt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...