Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ønsker å lage en felgtråd for Audi RS2, og ser for meg at følgende informasjon er interessant:

(Bakgrunnen er at jeg selv er ute etter sommerfelger med dekk...)

- Inspirasjonsbilder fra andre, sammen med info om Type, størrelse, ET og dekk

- Hva går og ikke av felgstørrelser og innpress

- Senking, moderat kontra ultralow, hva er mulig

 

Også fint om dere kan komme med tips til forhandlere som selger de ulike felgtypene

 

Ser frem til masse tips og innspill fra dere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhandlere er i mine øyne enten private eller firma som pusser opp og selger videre skikkelig 3-delte felger fra 90-tallet. DET er felger som passer til rs2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mine to favoritter:

 

Turbo cup i 9x18" med et 52. Helt perfekt dim etter min smak. Går greit på innsiden og ligger kant i kant på utsiden

CIMG7254.jpg

 

OZ fittipaldi i 9x18" ET50. Skal man ha gromfelger må det bli delte spørr du meg. Da kan man bygge til det perfekte. Minuset er at det er mye jobb med pollert kanten om skal det se fint ut hele tiden

 

CIMG7256.jpg

 

 

Ebay.de og .com er der jeg leiter etter felger. Søker opp etter porsche felger så kommer det opp som regel noe som kan passe. Men tubo cup felgene måtte jeg kjøpe to sett av for og få 4stk på 9":o

Disser har også litt felger som kan passe: http://www.design911.com/Porsche/Boxster/Boxster-986-27L-2003-04/Alloy-Wheels-18-/pt72_60_-cma81-cmo82-ct290/ og http://www.beckmeister.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=221844

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne tråden igjen, da jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med 9*18 et50 BBS LM på rs2? er det klaring til hjulbuer, stag og bremser? Hadde 9*18 et 50 compomotive mo6 på min gamle rs2, og det gikk bra med tanke på klaringer i alle retninger. Men nå har jeg ikke noen BBS LM liggende for å måle eller prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.