#1 Skrevet September 25, 2011 Noen som har noen tips om hvor jeg burde handle meg justerbart fra? ebay e.l? og hvilket merke hadde dere valgt? kom gjerne med innspill: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2011 Noen som har noen tips om hvor jeg burde handle meg justerbart fra? ebay e.l?og hvilket merke hadde dere valgt? kom gjerne med innspill: vinke : Hilken års modell osv har da? motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2011 Du kan jo høre med Håkon Sandberg her inne. Hyggelig kar med fine priser og topp service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2011 Hilken års modell osv har da? motor? Tipper han har en Golf 6 Cab 2012 modell 1.4 TSI som det står i signaturen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2011 Hvor lavt skal du da? Hvilke hjul skal du kjøre på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2011 Hvor lavt skal du da? Hvilke hjul skal du kjøre på? Tenkte å gå for 19" men er litt usikker fordi Jan Tore K. I klubben har fjærer og syntes det var ganske pent. Er veldig usikker på hvordan dekk og felger da. Godt det blir en lang vinter:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2011 Bredde, et? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2011 tenkte på 8,5 og et er vel 47 mener jeg har du noen gromme forslag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2011 Kan jo kjøpe Julius sitt h&r feks Hvor høyt må det gå i høyste "hakket" da(vinterstid)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...