Anbefalte innlegg

BILEN ER SOLGT

 

Er litt interesert å selge min ny inkjøpte golf II, da jeg ser tiden ikke strekker til å fikse de få småtingene som må gjøres på bilens. Og vinterlagrings plassen jeg hadde fått tilslag på er blitt leid bort!

 

Så da kan jeg vel legge ut litt info.

 

1986modell Golf II 1.8 4+E girkasse. 205.000km

 

kliss ny weber 32/34dtml montert, følger med original pierburg forgasser som faktisk fungerte meget bra.

nye høytalere forran, nytt Tuningart coilovers sett montert nå og helt ny Hella Heckblende.

 

Bilen har hatt brann i ledningsnettet, men dette er fikset hos møller via forsikring.

 

13_-797252119.jpg

 

13_52425454.jpg

 

13_1371135954.jpg

 

13_-1834883115.jpg

 

13_-1331437232.jpg

 

13_1923081950.jpg

 

sett for meg rundt 15000kr.

 

bilen befinner seg i Lillestrøm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lufter bilen for salg, innsett at tiden ikke strekker til, og jeg må kvitte meg med denne for å handle meg en fornuftig kassebil. Varmeregisteret, radiator, termostat og vannpumpe er nettopp byttet (mekonomen deler) Men håndbrekkvaierene må byttes da en har røket og den andre er sikkert like gammel :)

 

Åpen for bud rundt 15.000 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump :)

 

Lagt til etter 1 dag 23 timer:

 

Solgt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.