Hvor mye hk/nm ca, tåler driverket/gearkasse/diff på A4 1.8 TQ

Anbefalte innlegg

Hei..

jeg lurer på om noen har noe formening om hvor mye hk ca, gear kasse og diffen tåler på A4 1.8tq..( 95-00) mod..

Holder på og skal sette i 2.2.aan motor i en a4,så hadde vært moro og hørt sånn ca hva org, driv verket tåler før det smeller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som betyr mere er hvordan det blir brukt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som betyr mere er hvordan det blir brukt.

Det er sant..sånn er det vel med det meste egentlig.

men er det noen her inne som har prøvd ut det orginale driv verket med litt hk ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om den AAN motoren er original eller ikke;) Det svakeste leddet ditt er vel clutch, som kan slure ved kun chip...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs om den AAN motoren er original eller ikke;) Det svakeste leddet ditt er vel clutch, som kan slure ved kun chip...

Her er det snakk om hva gear kasse/diff/driverk tåler,å ikke clutch..

skal ikke legge meg på mere en ca. 400-440hk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo ekstremt mye å si om du kan å gire, om du skyter clutch og om du bare spinner rundinger det da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det snakk om hva gear kasse/diff/driverk tåler,å ikke clutch..

skal ikke legge meg på mere en ca. 400-440hk..

Uansett ingen fasit svar på hva dette tåler... Noen kan kjøre flere år uten problemer, mens noen kan kjøre ut porten, og snu borti gata så ryker det noe...

Som det blir sagt; Bruken har alt og si.. Drar du snille starter, girer og clutcher ferdig før du gir på osv så går det sikkert bra;)

Du finner det ut ved å prøve....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett ingen fasit svar på hva dette tåler... Noen kan kjøre flere år uten problemer, mens noen kan kjøre ut porten, og snu borti gata så ryker det noe...

Som det blir sagt; Bruken har alt og si.. Drar du snille starter, girer og clutcher ferdig før du gir på osv så går det sikkert bra;)

Du finner det ut ved å prøve....

Er litt av den tanken der jeg har også,men man får prøve til det smeller så får det bli ny driv linje etter det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.