#1 Skrevet September 25, 2011 Noen som har ei girkasse de vil bli kvitt? Audi 100 typ44 Quattro med 2,3l motor, 89' mod. Sperre kun bak. Aner ikke utveksling på denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2011 Hei, jeg har kasse til typ44 100 quattro. Mener det er sperre i senter også på denne, men det er jo bare å ikke ha den på. Skal være 4.11 utveksling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2011 Og den er helt lik? Passer på alt av fester og clutch og slik? Evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2011 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2011 Alle 10 og 20vt kasser går om hverandre, plug 'n play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2011 Okei:) Du har ikke tilfeldigvis ei kasse du, Chris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2011 Joda, skraper og står i når jeg brukern på quattroføret ute hehe, nei dessverre.. Spørsmålet er om den kassa som mr. vestskog selger, er den jeg har kjøpt, eller om han har flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2011 Bilen din som er 89-modell har 01A-girkasse. Alle kassene med sentersperre er 016-kasser, en helt annen type. Skal du bruke en slik trenger du ny giroverføring, ny mellomaksel, nye festeører, ny clutch, annet svinghjul og andre drivaksler foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2011 (endret) Og det er du helt sikker på? hehe Det var noe dritt, trodde de var like fysisk.. Lagt til etter 22 timer 38 minutter: Vil en AEZ kasse passe? Eller er denne feil? Passer alle andre kasser uten sperre fra 100q, eller er det forskjell på de også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2011 Ja, det er jeg helt sikker på, for det er aldri laget en 01A med manuell sperre, og 016 med torsen satt kun i type 44 med original turbo samt i ur-quattro. Sjekk at sluttutveksling er lik, men skal være det samme fra alle type 44/C4 med 5-sylindret motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2012 Har en kasse fra en Audi 200 om det er interesangt. usikker på om det er 2.2 orginalt i disse, men er fra rekke 5'er iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 6, 2012 Har du noen kode på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 6, 2012 jeg kan se om jeg finner det, men blir ikke før begynelsen på neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 23, 2012 Fortsatt interessert i girkasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2012 har en liggende som trenger overhaling hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...