#1 Skrevet September 25, 2011 Har fått fuktighet i den ene baklyktra på min 06 Touran. Hva gjør man? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2011 Har fått fuktighet i den ene baklyktra på min 06 Touran. Hva gjør man? kjøper 2 nye fra touran cross 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2011 Hehe - tanken slo meg om jeg måtte bytte. Vel, ja, men... det vel rundt 1500 kr som jeg helst skulle spart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2011 Den enkleste løsningen er å ta av lykten, legge en stripe med silikon ved skjøten mellom glasset og bakhuset, samt borre et par små dreneringshull (ca 2 mm) i bunnen av lykta. Jeg har borret dreneringshull under på mange baklykter, med hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2011 Den enkleste løsningen er å ta av lykten, legge en stripe med silikon ved skjøten mellom glasset og bakhuset, samt borre et par små dreneringshull (ca 2 mm) i bunnen av lykta. Jeg har borret dreneringshull under på mange baklykter, med hell. Problemet ser ut til å være at det er kun ryggelysdelen, som sitter midt i, som har fukt. Er det drenering, eller egentlig lufting, som løser problemet når det blir fukt her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2011 Hadde samme problem på samb touran bak lykter turan cross. Tok av lykta og borret 2 stk 10mm hull i plastdekslet. Har ikke vært plaget med fukt etter at jeg gjorde dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2011 Hadde samme problem på samb touran bak lykter turan cross.Tok av lykta og borret 2 stk 10mm hull i plastdekslet. Har ikke vært plaget med fukt etter at jeg gjorde dette. 1 cm hull? Var ikke det ganske stort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2011 Neida,har ikke kommet dugg i lyktene etter opprasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...