#1 Skrevet September 26, 2011 Jeg er på utkikk etter slingremuttere i M14, men klarer ikke å finne noe. Finner masse i M12 dog... Saken er at jeg kjører med studs på min S2, og felgene til rallypigga er 5x114.3. Vil helst slippe å bytte til bolter for å få på disse. Noen som har noen tips ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2011 Er det ikke like enkelt å skaffe noen andre felger til piggdekka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2011 16" felger som passer over bigreds vokser desverre ikke på trær. Har allerede 5,5x16 Braid felger fra EVO-tiden liggende, som smetter over uten spacere og tull. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2011 hei, kan sjekke på jobben om vi har imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2011 Opp til toppen, vinteren nærmer seg og pigghjula skulle gjerne vært på bilen. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2011 hei, sjekket, vi har ikke desverre... kunne hjulpet deg på boltene som egentlig sitter på disse bilene he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...